fredag 11 juni 2010

Hejdå Åsa och Julia!

SARA:

Nu har Åsa och Julia åkt hem= mindre kul. Vi har haft fyra grymmedagar tillsammans jag och mina sötisar. Vinkade av dem vid Tottenham Court Road tidigare idag, och jag sitter nu här hemma i sängen och har ont i fötterna efter konstant gående dessa dagar. Trött är jag också, fyra långa dagar och kvällar med shopping, fika och musikaler är sjukt tärande...:)

Ja, musikaler har det ju blivit en del, musikalnördar som vi är. Som sagt (skrivet) i förra inlägget var vi alla på Billy Elliot- SÅÅÅÅÅ BRA!!!! Och igår var vi (minus Bella) på Legally Blonde, också den sååå bra!! Åsa den lilla rackarn lyckades klämma in en tredje musikal också, så hon körde We will rock you första kvällen som Mattiaz kunde fixa bra biljett till.

Vi har också ägnat oss åt ganska mycket shopping, tio poäng till Åsa som var bäst på detta av oss tre. Vi har kört Primark två gånger, Oxford Street hit och dit X antal gånger, Carnaby Street, Covent Garden... Och så var vi på Borough Market också, som är en slags "matmarknad" där de säljer alla möjliga sorters mat, råvaror, drycker etc. Jamie Oliver åker alltid dit och köper mat i en av sina serier.

Vi har även:
*Provat om det gick att sova tre stycken på tvären i min säng, det gick.
*Ätit frozen yoghurt med Oreos och jordgubbar på SNOG.
*Fikat och ätit på Starbucks och Pret.
*Oroat oss för svettlökar.

Lite bilder från dagarna:


Starbucks såklart!


Mattiaz, Julia och Åsa utanför Borough Market. Åsa har en väldigt fin balett-tröja på sig:)


Tre lite småsuddiga men glada vänner!


Världens godaste frozen yoghurt!


Två underbara vänner!! Tack för att ni kom!

Nu är Bellas mamma på besök, också där vankas musikalbesök, de ska se Lion King ikväll. Jag och Mattiaz ska ha filmkväll med "Breakfast for Scott".

Snart går vi in i sista hela dansveckan... Jag vill inte flytta hem!

Xoxo!

1 kommentar:

  1. Blir allt lite avundsjuk på allt roligt ni har.Måste dock påpeka att man har rätt roligt hemma i S också. Idag har jag tex varit på IKEA, köpt rullgardin (till Es rum mest för övernattande gäster ok jag låg där en stund vid förra besöket av Saras parents mest som ett studiebesök).Åt en mkt spännande lunch Köttbullar a`16kr ppp .Kostade även på mig en prinsessbakelse för hela 5 kr,tänk vad livet kan vara bra ...trots regnet. Vet inte om det var regnet som gjorde att Ellen åkte polisbil hem inatt och inte med vilken polis som helst,Oskar Qvants pappa (ensam mamma söker ).Som tur var det inte fröken E som var orsak till denna åktur.
    Nu ska vi grilla och titta på Prinsen o jag .
    Ha en trevlig fredagkväll
    Kram på er
    Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.