söndag 20 juni 2010

Second Gay night out!

Gårdagens två citat:

Bella: "Tänk om det funnits vin på Primark, va billigt det hade varit"
Mattiaz: "Jag är fullare idag än jag tänkte att jag skulle bli igår"

Vi hade en väldigt trevlig kväll/natt/typ morgon innan vi kröp till sängs vid fyra-tiden. Efter att Mattiaz slutat jobba på Dominion igår begav vi oss alla tre till The Players, en pianobar. Alltså, inte en sån pianobar där man måste ha långklänning och frack, utan en liten mer soft sak. Väldigt mysig och trevlig. Där satt vi och småpratade och efter ett tag tillslöt Joe och hans pojkvän Scott i en timme eller två. Vi hade sjukt kul, sjöng med i massa bra låtar, tyckte lite synd om den dåliga pianisten, drack vin, drinkar och lemonade, tog enormt mycket fula kort på varandra och när stället stängde vid halv tre ungefär akrobaterade vi oss genom stan till ett nattöppet Tesco, införskaffade glass och Maltesers och landade slutligen på nattbussen. Halv fyra hade vi tagit oss till Streatham. Det var en fantastiskt rolig kväll och natt. Grym avslutning på den långa raden av London-helger vi haft här. Närmare bestämt sisådär 20 stycken.

Foton som befinner sig i Bellas kamera kommer lite senare under dagen.

Xoxo!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha jag måste ge cred till Mattiaz för "Jag är fullare idag än jag tänkte att jag skulle bli igår", dra åt helvete vad oväntat roligt det var!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.