lördag 20 mars 2010

Bella och hennes vän Sofia har haft en heldag i stan som de inledde med lite turistande av diverse sevärdheter.

Sara befann sig under tiden hemma i Streatham, gjorde veckobudget och packade danskläder för dagens klass, musical dance. Denna klass bangade Sara dock då hon bestämde sig för att ta det lite lugnt och strosa runt i stan istället. Hon köpte biljetter till Mamma Mia i april när pappa Staffan kommer och hälsar på, gick i lite affärer och mötte sedan upp de andra på Starbucks. Efter Starbucks begav sig hela ligan mot Oxford Street. Det regnade och Saras skor har hål under sulan, så en av planerna var att hitta ett par nya sneakers. Det finns alldeles för mycket att välja på i den här stan!!! Vilket resulterade i noll införskaffade skor.

I Chinatown åt vi kvällsmat och begav oss efter en sväng på Trocadero-varuhuset hemåt mot Streatham.

Hemma 21.40 en lördagkväll i London... Inget klubbande här inte, bara lugnt och skönt.

Xoxo!

5 kommentarer:

  1. Vad påhittigt att titta på just mamma mia när pappa Staffan kommer.
    Kommer precis hem från dagens klass body pump.Min fröken skrek kämpa Kicki. Jag har väl aldrig hetat Kicki och kämpar gör jag ju hela tiden(mer eller mindre).Era fröknar är ju mkt trevligare.Jag blir hellre kallad darling och andra söta saker.(som tex käring av min just nu väldigt förkylde man)Kram Kinna

    SvaraRadera
  2. Haha, Kicki. Du är ju ingen Kicki precis... Och jag har inte ett dugg svårt att tänka mig att Henric kallar dig käring..;)

    SvaraRadera
  3. Varför tror ni så illa om mig?

    Mvh
    Henric

    SvaraRadera
  4. Undrar om Henric vill ha ett ärligt svar på frågan?

    SvaraRadera
  5. Jag har inte sett Henrics kommentar innan nu. Jag tror inget illa om den mannen, men jag har ju träffat dig ett par gånger under årens lopp... "Kinna, för helvete, din *censur*". Om någon minns den klassikern? Kanske bidrar lite...;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.