tisdag 16 mars 2010

Tisdag 16 mars

SARA: Då var jag tillbaka i London. Den decimerade styrkan är nu komplett. Sara och Bella minus Danne som numera huserar i Götet. Min återkomst till London betyder att vårat danslivs-bloggande nu kommer komma igång som vanligt igen nu när vi är två.

Jag och Danne hade en fantastisk vecka i Piteå. Sunket-kollektiv hos Emil och Amanda där vi mest åt chips hela tiden, underbart:) Smask-dans med finaste Minna och Josse, hela Smask-showen med sista pojkbandetframförandet ever. Osynk i mitt hjärta.

Om någon vill se vad jag hittade på under Smask så finns länkarna här:
(Som vanligt vet jag inte hur man gör dem klickbara men det är bara att klippa ut och klistra in i ett nytt fönster).

Först: Bidrag nummer 7, Gifta i freon med "Svensson, Svensson". Kom inte till final.

http://www.youtube.com/watch?v=57c8oIHs7eU


Sen: Förra årets vinnare, Osynk med "Vi ska bilda pojkband"

http://www.youtube.com/watch?v=bMGB2BdQgOc&feature=related


Och lite bilder från Pite-veckan:


Vi inledde med en härlig natt på Stansted flygplats




Vi repade i gamla, konstiga Acusticum-salen och jag hade skosnören i håret




Jag i min "Svensson, Svensson"- outfit. Minna har sytt den fantastiska kjolen




Artisterna i "Brottstycke", Bad Selinder, Fy Fabian och Evil Råberg. Min favorit i tävlingen.




Smask-scenen. Foto av Lania Sitepu, Musikhögskolan




Hela Svensson-gänget. Jag, Linda Niska, Josefine Carlsson, David Saulesco, Minna Lindahl




OSYNK




Nu ska jag och Bella snart bege oss till Morrisons för att uppdatera våra matförråd. Solen skiner för fullt och våren här.

På återseende. Xoxo!

1 kommentar:

  1. Äntligen!!! Som jag har väntat.Hela mitt bloggliv har varit torrlagt när ja inte har fått läsa era inlägg.Synd med decimerad styrka.Kanske en liten blogg från Gbg kan vara aktuellt.Vi som sitter instängda i våra hålor behöver ju vidga vyerna lite..
    Kram och welcome back som vi säger i Ljungby,
    Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.