onsdag 31 mars 2010

Mycket nu

I morgon fyller Bella 27 år. Vi ska äta brunch i stan.

I övermorgon kommer en hel besättning svenskar till London. Saras vän Helena med sina barn ska hälsa på i storstan ett par dagar.
När de har åkt hem så kommer Saras pappa och hälsar på. Men då åker Bella hem till Sverige i 10 dagar. När hon kommer tillbaka är vi här en hel vecka tillsammans, sedan åker Sara hem några dagar över valborg. När hon kommer tillbaka så kommer Bellas Henrik och hälsar på. Och sådär håller det på. Väldigt trevligt och inte en lugnt stund.

Och så klämmer vi in lite dansklasser emellan också. Idag klämde Sara jazz för Linda med en underbar koreografi. Och sedan klämde både Sara och Bella balett för en krasslig Ian.

Förresten så är det ju dags för månadsfinal här igen. Den kommer i helgen. Vi har inte tid i morgon i och med Bellas stora dag. Kommer ni ihåg vad som visades förra månaden? Denna månaden blir tio gånger bättre och mer underhållande, det lovar vi!

Xoxo!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS på fördelsedagen världens bästa kusin!
    Nu är du ett år äldre än jag i två månader. =) Ha en underbar födelsedag! Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS till Bella och en riktigt Glad Påsk på er!
    Ser med stor förtjusning fram emot månadsfinalen.
    Kram Kinna

    SvaraRadera
  3. Vad är det för en dag idag? Det är faktiskt MIN BÄSTA KOMPIS födelsedag!!! Det bästa April skämtet i hela världen. Hoppas du får lika god tårta idag som vi kan baka (= Annars bakar vi en när du kommer hem. LÄNGTAR!!!! Saknar dig!!!
    Har pratat mycket om dig hemma senaste tiden. Vi kanske hade behövt lite danstjänster. Molly sover med sina rosa balettskor och dansar med min tylliga student kjol, men man får inte börja på balett förrens man är 5 år, du skulle se henne. Joakim och Melissa var på en JAZZ klass och blev sugna på lite nya inslag i sin dans. Kanske kan få en lektion av bästa du i sthlm i sommar i deras klubblokal. Joakim ville att jag skickar ett klipp till dig för att se om du skulle kunna se några nya uppslag eller tips på rörelsemönster, det senaste ligger på youtube: Sök: BVA Final slow Stingbuggen GP och BVA Final Snabb Stingbuggen GP. Tänkte skrivit till dig på facebook, men min har blivit helt konstig, texten omvandlas till nya ord, helt skumt, hoppas inte det blir så med denna texten nu... Det blev ett långt inlägg, men jag har ju inte skrivit något innan så.. Massa kramar till dig från mig Tina Flina, snart ses vi!!!!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.