tisdag 4 maj 2010

Snart så!

BELLA:

Ja snart är ordningen åter igen återställd här i Streatham, inatt kommer nämligen Sara tillbaka igen efter sin vistelse i Sverige. Det ska vi fira med att gå på musikalen WICKED!! =) Nedräkningen har börjat! Eller det gjorde den egentligen för lääääänge sen, i en tid då det fortfarande var kallt och snö i luften...

Jag har skyhöga förväntningar på denna musikal som är så omtalad av Sara och även av Mattiaz, båda har sett den flera gånger. För mig blir det då premiär, både för att se den och för att jag ännu inte har sett en enda musikal i denna stora stad som vimlar av den varan. Men jag dansar ju med dem som är med i musikalerna ibland...hehe (Lite får man väl skryta när man skriver dansilondon-blogg väl? Eller?)

Tripp,tripp på tå, nu var det dags å gå!

Xoxo!

2 kommentarer:

  1. Du tycks har klarat denna ensamna period utan Sara mkt bra.Det verkar inte finnas någon störning som gör att du av ensamhet börjar prata varken med gosedjur eller polacker. Viss språklig störning dock men du är ju inte i London för att förstå eller bli förstådd utan bara dansa.
    Kram Kinna

    SvaraRadera
  2. Åhh Bella! Klart att du ska skryta, det är hur nice som helst för själen. Du är helt underbar med ditt lilla avslut, och jag saknar dig:) Puss

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.