torsdag 25 februari 2010

And all that jazz

Då har Danne varit på intervju för sitt national insurance number idag, något som gick finfint och inte alls var så farligt som man kunde tro. Han fick svara på lite frågor om vem han är och varför han är i England och vad hans föräldrar heter. Typ.

Bella och Sara har idag tagit sig en liten promenad i Streatham och kikat på vad vår stadsdel har att erbjuda. Vi hittade en affär där allt gick för 99 pence (ca 10 kr). Ungefär som Dollar Store i kära gamla Pite. Vi har kommit på att det är där vi ska köpa toalettpapper, schampo och lördagsgodis.

Kvällen har Bella spenderat hemma med lite film, Ps I love you.
Sara och Danne var tillsammans med Mattiaz och såg på musikalen med Chicago med en av Saras musikalälsklingar, nämligen Ruthie Henshall. Det var en sjukt bra föreställning med mängder av snygga nummer (Fosse!) och Ruthie var fantastisk. En riktigt bra kväll.

I morgon är det fredag. Igen. Tiden rullar på galet fort. Bella ska dansa eftermiddag-kväll, Sara pausar dansen för sin förkylning och onda hals och klämmer en musikal till med Danne, Avenue Q den här gången.

Nu är det sovdags här i London.

Godnatt på er!

4 kommentarer:

  1. va? inga bilder...?! vilken tur att jag fick dem så jag kunde lägga upp dem på min blogg då! de är ju för fina för att inte visas för omvärlden! =) Tack för en supermysig kväll!! xoxo

    SvaraRadera
  2. Freedag! Visst går tiden fort? Nu har vi varit borta en månad redan :S Jag gillar de täta musikalbesöken ;) Heja! En vecka kvar tills vi träffas Sara och Danne^^ Iiihh! //Minna

    SvaraRadera
  3. Hur glad blev inte jag när jag hittade en blogg om två DANSARE som dansar på PINEAPPLE DANCE STUDIOS i LONDON något som JAG har planerat att göra i höst. SKITKUL! Kommer bli roligt att följa er, hoppas på lite mer dansbilder och videos samt kanske en liten dansbakgrund från er? Roligt att veta vad för dans/utbildning ni har sysslat med tidigare! Och vad har ni för framtidsmål? :) Ha det bäst och lycka till!

    // Emma

    SvaraRadera
  4. Fredag...igen.
    Hur hinner ni med allt?Det är väl långa avstånd eller!?
    Jag kom precis hem från min spinningklass idag med Stefan Rosen( går även under namnet porrstefan..av mig han låter lite så.. fråga inte hur jag vet hur en sån låter.)Svettiga pass har han iallafall. Det blev även lite musikal,fantomen på operan som pulshöjare.
    Kan inte Danne jobba som nanny han verkar ju lite snäll och så...
    Ha en fortsatt trevlig fredag!
    Ps. Hela familjen har haft stjärtlappstävling idag,det var en syn!Kram Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.