söndag 11 april 2010

11 april för andra gången

Sara igen:

Tror ni Bella har för kul i Sverige för att skriva i bloggen?
Det tror jag, haha.

Tror ni att jag gick och tog ut pengar?
Eh, nä det gjorde jag inte.

Tror ni att jag spenderat största delen av dagen i vertikalt läge i sängen med datorn på magen?
Då tror ni rätt!

Det mest värdefulla jag gjort idag var att sätta igång en maskin tvätt. Annars har jag mest tittat på film. "PS.I love you" som är en fantastisk film (och jag älskar boken lika mycket) och så lite BECK. Bäst att titta på Beck på dagen för jag vill inte se dem när det är mörkt.

Och så har jag ätit: chips, kakor, turkisk peppar-godisar, flingor, gurka och ägg. Och druckit cola. Kombinationerna kan ni ju fundera på...

Nu ska jag ta och sätta igång en film till. Funderar på "Along came Polly", kanske...

Men först ska jag göra dagens andra och sista duktiga insats: hämta tvätten. En hel trappa upp... pust.

Xoxo!

2 kommentarer:

  1. Vad du hinner med!! Nu har jag på bäddat ner mig (20.00) och ska titta på Jakten på Julia(repris).Mitt enda sällskap är lite 70% choklad och min lille vän ...Datorn. Kram igen Kinna

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att du ska sätta på "och så kom Polly".Många bästa scener i den. Ex basketmatchen en riktig hit,"när vad han nu heter fesar" ha ha. Sov gott Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.