lördag 10 april 2010

Are you lonesome tonight?...

Den enda personen jag känner i London just nu ligger och kräks. Eller har gjort, åtminstone. Stackars Mattiaz. Bella är ju hemma i Sverige, kul för henne:), tråkigt för mig. Pappsen har åkt hem, väldigt jättetråkigt.

Det är annars polskt party i huset ikväll. Polskt party för polackerna betyder öl, musik och folk (ja, typ en vanlig svensk hemmafest, förutom språket). Polskt party för mig betyder låst dörr och visa sig så lite som möjligt under kvällen.

Jag har laddat upp med apelsinyoghurt (en av de grejer jag kommer sakna när jag flyttar hem till Sverige igen. Müllers apelsinyoghurt slår all annan yoghurt med hästlängder), melon, cola, kakor och så ska jag kika på Jakten på Julia på SVT Play.

Trevlig helg kära vänner!

Xoxo!

1 kommentar:

  1. Förstår att du känner dig lite lonely. Du skulle nog ha hakat på dina polska vänner trots allt. Jag har just nu nära kontakt med polska inte att leka med. E har gått hårmodell och fick färgen "polsk h..a".Som väl är syns inte utväxten än.Gårdagens klass blev spinning med E-type som tema .14 väldigt lättcyklade låtar kan man säga.Så jag tillbringade en stund med en annan hårig man än min egna.Jaja han har håret på ett andra ställen... Hoppas du känner dig lite mindre ensam nu. Kram Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.