lördag 24 april 2010

24 april

SARA:
Timmarna är räknade...

Snart in till stan och musikaldansa lite (typ helt vanlig jazz fast till musikalmusik). Men sen är det bra med dansandet för denna veckan, 17 klasser sätter sina spår i form av såriga tår och en trött kropp.

När jag sedan lämnar Pineapple för denna veckan så står ...*trumvirvlar*... BELLA utanför skolan och väntar på mig:):):). Vi ska ta en firar-Starbucks efter 17 långa dagar på vitt skilda håll. Me like! Nu är hon på väg hit och det ska bli så wonderful att ses och umgås och dansa och fika ihop igen! Jag och Nemo längtar;)

Här är ett kort på våran ingång här i Streatham. Mest för mammas skull för hon ville se, men ni andra får också titta, så generös är jag;)Det stora fönstret går in till mitt rum. Jag gillar rullgardinen, utan den hade privatlivet inte varit så mycket att hurra för:


Och sen har vi ju våran gigantiska, lyxiga uteplats...


Jag är ganska nöjd med vårvädret, 20 grader hela helgen har det utlovats!


Förresten, nu fungerar min telefon igen, precis som den ska!

Xoxo!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att du inte är ensam längre.Luggen Sara ,vad hände med luggen!?
    Idag har jag lite träningsvärk efter ett pass.Undrar hur jag hade mått efter 17 stycken.Små sår på tårna,knappast.Det hade varit amputation och en rullstol(lättrullad).Vi har faktiskt sol här idag så grillen bara väntar på att H ska lägga på några saftiga köttbitar.Låter nåt va!Kram Kinna
    Ps. E har haft nattgäst i natt.Men de fick ha dörren öppen ...otäckt

    SvaraRadera
  2. Luggen växer och växer så den är lite för lång för att ha hängande och jag har inte bestämt vad som ska hända med den...

    Avundsjuk på grillandet!! Och nattgäster låter farligt... och spännande!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha Kinnas kommentarer är ju underhållning på högsta nivå!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.