tisdag 13 april 2010

13 april

SARA:
Ok, jag vet att det är dagens i-landsproblem, men jag kan inte platta håret!!! För vi har ingen el till huset. Och jag duschade igårkväll innan jag la mig. Kul. Och jag ska på musikal ikväll och kommer inte hem mellan skolan och den. Stackars, staaackars miiiig...

Hela kvarteret är strömlöst. Blä. Upptäckte det inatt när jag vaknade till. Det var så tyst, brandlarmet blinkade inte och mitt kylskåp som vanligtvis låter som ett mindre vägbygge gav inga ljud ifrån sig alls. Och det är lite kallt här...

Eftersom min dator är beroende av strömmen (klarar sig inte längre än en halvtimme utan) så blir detta inlägg av det kortare slaget. Ville bara tala om att jag lever eftersom jag inte är hemma ikväll och inte kan blogga då. Och så slipper folk (mamma;)) bli oroliga. Jag lever och är glad och ska iväg och dansa men jag fryser. Och så ställde jag klockan fel, en hel timme för tidigt, så nu måste jag hitta på nåt att sysselsätta mig med i den strömlösa tillvaron.

Håret var det ja...

Tillbaka i morgon.

Xoxo så länge!!

1 kommentar:

  1. Åh..vilken panik!Ingen ström, ingen platt.Jag har tom köpt en extra. Men det hjälper ju inte om man lever på stenåldern utan ström.Hoppas att det blir en trevlig kväll ändå.Det är väl inte helt ljust i salongen eller!?
    Kram Kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.