fredag 16 april 2010

16 april once more

SARA:

Jaha, då poppade lilla jag upp igen. Känner mig generös och vänlig till sinnet en fredagkväll som denna och tänkte bjuda på lite bilder:


Kommer ni ihåg det här? När Danne klippte min lugg, det var då i slutet av februari.


Nu är det den 16 april. Någon har sagt att mitt hår växer som ogräs. Den personen har kanske rätt ändå...


Jag har fyndat lite. Usch, jag känner mig lite som Blondinbella/Kissie/nån annan tonårsmodebloggare när jag börjar lägga upp bilder på vad jag införskaffat för kläder... Men jag älskar Beatles!!


Jag hittade dem! De där sneakersen (hur fasen skriver man det..?) som helst av allt ville följa med mig hem. Jag har letat och letat och letat. Jag hittade de perfekta för ett tag sen, fulla med paljetter. Jag hade bländat hela Götet (eller Tranemo åtminstone) om jag haft dem på mig. Tyvärr betalade man nog typ styckpris för varenda jäkla liten turkos paljett för de var snordyra. Men de som jag köpte idag var rena kapet! Eeeh... Men de hade faktiskt kostat 69 pund och var nedsatta till 45. Pangpris. Nästan... But I love them!


På våran gata håller de just nu på med nån slags vägbygge. Eftersom vi inte kommer in någon annan väg an "bakvägen" eller vad man ska kalla det så gillar jag att de har byggt en liten bro till bara oss, haha.

Xoxo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.