torsdag 29 april 2010

Tack å hej...

SARA:

...på ett par dagar. Jag lämnar nu bloggandet i Bellas goda händer.

Haft en supereftermiddag på Nando´s med Bella, Mattiaz och så Joe som också hängde på. Kycklingburgare och massa pommes, musikalprat och annat prat och så har vi äntligen spikat dag för Wicked! På onsdag ska Bella se denna fantastiska musikal för första gången! Ja, vi andra följer ju också med. Jag gillar verkligen att vara bekant med folk som jobbar på olika teatrar då det genererar mig billiga biljetter;). 60 pund kostar biljetterna till Wicked, bästa platserna, men Joe fixar för 25 pund. Jag gillar´t.

Nä, nu ska jag börja bege mig mot Stansted för en ljuvlig flygplansnatt. Jag kommer vara så TRÖTT när jag når Sverige i morgon förmiddag!

Xoxo!

1 kommentar:

  1. Hoppas natten på flygplatsen gick bra.E kom hem från Berlin nu på morgonen så hon har tillbringat sin natt i en buss.Just nu äter vi frukost i sängen med varsin dator i knät.Det ser nästan ut som hos er fast utan Nemo,vi har en hårig katt (Zigge) istället.
    Kram Kinna Och Ellen

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.