söndag 11 april 2010

11 april

SARA:

Dagens plan: Ta ut pengar för den kommande veckan, till hyra och överlevnad. Eftersom det är svindyrt att betala med kort (banken i Sverige tar ut avgift) så gör vi det inte så ofta. Vi går till en bankomat på söndagen och tar ut pengar i stället. Eftersom hyran ska betalas nästa vecka blir det en ganska tjock sedelbunt idag.

Ska bara hitta motivationen att ta mig ut...

Det är ganska skönt här hemma just nu. Polackerna är puts väck. Jag äter frukost i sängen och ska kika på lite filmer hade jag tänkt. Kan ju faktiskt ta ut pengarna i morgon också... Fast jag borde komma ut lite... Dagens I-landsproblem.

Snart påbörjas en ny vecka. 4 dansklasser ska jag klämma i morgon hade jag tänkt. Två jazz, en balett och en street om jag håller mig till planen. Det gäller att hålla sig sysselsatt. "We will rock you" på tisdag. Har en plan att göra små minirecensioner av alla de musikaler jag sett hittills (Min plan om 6 musikaler på 5 månader sprack. Tyckte från början att det var ett lagom antal för min budget. På tisdag kväll har jag sett 6 musikaler på 2,5 månad... Vart gick det fel?..) Så till veckan kommer det en hög minirecensioner.

För övrigt, när far var här i veckan och vi var ute på vår promenad så gick jag och denna man nästan in i varandra:



Zach Effron, skådespelare i serien "Scrubs". Dagens viktiga vetande.

Känner på mig att detta blir en lång dag... Jag kanske återkommer.

Xoxo!

1 kommentar:

  1. Jisses 4 klasser på en dag,man blir lite impad.jag har avslutat min vecka med ett BP-pass med Erik. Tyvärr har inte han trikåer vilket jag förmodar att du får se lite oftare.På gott och ont kanske...
    Hoppas att dagen inte har varit alltför lång och tråkig.Nu ska vi grilla,gott!
    Kram kinna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.