fredag 23 april 2010

23 april

Sara, andra gången idag:
Liten uppdatering till er som försökt nå mig på min mobil: Den vill för tillfället inte funka. När någon har ringt så får jag ett meddelande om det, men det ringer aldrig i mobilen. Jag kan varken sms:a eller ringa tillbaka heller. Antar att det är nåt strul med Tre-nätet, det är det ibland. Bajs.

Men för övrigt har jag haft en toppendag. Dödstrött efter tre klasser jazz med Fleur och Linda. Hade en riktigt trevlig fredagsfika efteråt med pojkarna innan de gick till sina jobb och jag till Trocadero för naturgodiset och sedan hem till Streatham.

Ikväll tänker jag titta på Dirty Dancing.

Ha en trevlig fredagskväll!


SARA:

Snart helg! Men innan dess ska jag såklart dansa lite. Tre klasser jazz i ett svep. Pust!

Då är man värd en fredagsfika på Starbucks med Mattiaz och Joe. (Jag har ingen bild på Joe så det blir en på mig och Mattiaz.)



Imorgon kommer Bella! Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!! Fingers crossed!


Trevlig helg!

Xoxo!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna och hoppas att hon kommer! Tycker så synd om henne och även om dig. Tur att du Nemo;)

    SvaraRadera
  2. Tur att du HAR Nemo, skulle det stå;) Jag kan inte göra två saker samtidigt verkar det som.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Lång. Envis. Ganska snäll. Färgglad. Musikalnörd. Blivande danslärare.